ImagineIndia International Film Festival

Publicado el 8 de enero de 2020

Amb 18 edicions, el festival internacional de cinema ImagineIndia s’ha consolidat com una cita imprescindible per als amants de la cultura asiàtica. La seva programació es fonamenta no només en grans films internacionals, sinó també en produccions de cinema independent i en activitats paral·leles que complementen les projeccions. Una bona mostra de la qualitat d’aquest festival es la pel·lícula que projectarem al nostre espai aquest mes de setembre:

Dilluns 13 de gener: «The Diver» de Michael Leonard i Jamie Helmer (Austràlia, 2019) i «Bad Bad Winter» d’Olga Korotka (Kazajistán, 2018).
Dilluns 20 de gener: «Earth» de Visakesa Chandrasekaram (Sri Lanka, 2018).
Dimarts 28 de gener: “Unsaid” d’Arjun Dutta (Índia, 2018).

_________________________________

Con 18 ediciones, el festival internacional de cine ImaginaIndia se ha consolidado como una cita imprescindible para los amantes de la cultura asiática. Su programación se fundamenta no solo en grandes películas internacionales, sino también en producciones de cine independiente y en actividades paralelas que complementan las proyecciones. Una buena muestra de la calidad de este festival es la película que proyectaremos en nuestro espacio este mes de septiembre:

Lunes 13 de enero: «The Diver» de Michael Leonard i Jamie Helmer (Austràlia, 2019) y «Bad Bad Winter» d’Olga Korotka (Kazajistán, 2018). 
Lunes 20 de enero: «Earth» de Visakesa Chandrasekaram (Sri Lanka, 2018).
Martes 28 de enero: “Unsaid” de Arjun Dutta (Índia, 2018).

 

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *