ImagineIndia Film Festival

Publicado el 29 de enero de 2020

Amb 18 edicions, el festival internacional de cinema ImagineIndia s’ha consolidat com una cita imprescindible per als amants del cinema d’autor i de la cultura asiàtica.

La seva programació no només es basa en la projecció de pel·lícules internacionals, sinó també en produccions de cinema independent i en activitats paral·leles que complementen la seva programació. Encara que la gran majoria de films són produccions de països asiàtics, el seu programa inclou també films d’Amèrica o Europa.

El festival s’ha convertit en un habitual de la nostra agenda cultural, amb propostes fascinants de cinema de ficció i documental, curtmetratges, i un ampli ventall de gèneres per a tots els gustos.

Aquest mes, i dins del cicle Dones Xperience, dediquem la selecció al cinema sobre dones fet per dones, amb 3 films que ens porten a 3 països molt diferents, Rússia, Índia i Mèxic.

________________________________

Con 18 ediciones, el festival internacional de cine ImagineIndia se ha consolidado como cita imprescindible para los amantes del cine de autor y de la cultura asiática.

Su programación no solo de basa en la proyección de películas internacionales, sino también en producciones de cine independiente y en actividades paralelas que complementan su programación. Aunque la gran mayoría de películas son producciones de países asiáticos, su programa incluye también películas de América o Europa.

El festival se ha convertido en un habitual en nuestra agenda cultural, con propuestas fascinantes de cine de ficción y documental, cortometrajes y un amplio abanico de géneros para todos los gustos.

Este mes, dentro del ciclo Dones Xperience, dedicamos la selección de cine sobre mujeres hecho por mujeres, con 3 películas que nos llevan a 3 países muy diferentes, Rusia, India y México.

 

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *