Març al #ClubSmallTravellers

Publicado el 27 de febrero de 2018

Març al #ClubSmallTravellers

Març ens agrada. Us ho havíem de dir. Comença la primavera, i encara que és un mes que pot ser molt plujòs, els dies són més llargs i podem gaudir de més hores de Sol, encara que el canvi horari ens fa dormir una hora menys. És temps de tomàquets, bledes, cartxofes, i maduixes. A més, a finals de mes es pot veure una pluja d’estrelles: les Virgínides.

Amb totes aquestes curiositats, aquest any li hem d’afegir la coincidència amb la Quaresma i els seus dies de festa i el gran colofó: la mona de Pasqua.

Així que, aprofitarem els dies sense activitat als coles per donar-li canya al nostre Small Club Travellers, el club de les més petites exploradores i exploradors de Xperience Barcelona.

Mireu-les i apunteu-vos!

  • 26 de març · 10:30h · Ioga infantil amb Yoguitos.  En aquesta activitat, els petits viatgers podran practicar ioga i desenvolupar tot el seu potencial físic i mental. Activitat a càrrec de Yoguitos per a nens i nenes de totes les edats. Apunta’t-hi.

  • 27 de març · 10:30h · Gastronomia amb el nostre Taller de Pancakes: Amb Cuinant Cultures, n’aprendrem a preparar deliciosos pancakes que podràs decorar al teu gust. Passarem una estona molt dolça! Apunta-t’hi.

  • 28 de març · 10:30h · Coneixem la fauna amb Àfrica animal i l’expert Dani Serralta: Si algú coneix el continent negre i els seus animals, aquest és Dani Serralta. Un expert africanista, aventurer i divulgador, que ens farà passar un matí bestial!. Apunta-t’hi.

  • 29 de març · 10:30h · Construïm el nostre cistell de Pasqua: Aprendrem a construïr i personalitzar el cistell per recollir els ous que a amagat el conill de Pasqua. Apunta-t’hi.

 

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *