Fòrum en línia: linx ibèric, el tresor de Sierra Morena

Comienza:
  8 de septiembre de 2020 19:00

Termina:
19:45

Detalles

Fecha:

  8 de septiembre de 2020

Hora:

19:00 - 19:45

Categoría del evento:

Lugar:

Barcelona

Avda. Diagonal, 512, Barcelona

Teléfono:

932097099


Añadir a mi calendario

Els geperuts relleus de Sierra Morena, entapissats per la qual potser sigui la millor representació de la muntanya mediterrània a la Península, donen recer a un dels més fascinants tresors de la nostra fauna: el linx ibèric, una espècie única que té el seu principal refugi en aquestes valuosos muntanyes.

Coneixerem una infinitat de curiositats i dades d'interès del felí més amenaçat del món i recorrerem alguns dels racons més espectaculars de Sierra Morena. Tot això de la mà de Javier Gómez Aoiz, biòleg, divulgador i un apassionat dels viatges.

No t'ho perdis!

Inscriu-te al nostre Fòrum en línia clicant aquí.

També pots seguir aquesta xerrada en directe a través del nostre perfil de Facebook.

SOBRE JAVIER GÓMEZ AOIZ

Javier Gómez Aoiz és biòleg, fotògraf de viatges i naturalesa, i autor de diversos llibres i guies turístiques, entre les que destaquen "100 Tresors naturals de la Comunitat de Madrid" (Ed. La Llibreria) i "Quan i on veure ocells a Madrid "(Tundra Edicions).

A més, el seu interès per la divulgació i per posar en valor el nostre entorn, l'ha portat a col·laborar en diferents mitjans de comunicació, formant en l'actualitat part de l'equip del programa radiofònic "Sense dreceres", a Ràdio Nacional d'Espanya (RNE).

_______________________________

Los alomados relieves de Sierra Morena, tapizados por la que quizás sea la mejor representación del monte mediterráneo en la Península, dan cobijo a uno de los más fascinantes tesoros de nuestra fauna: el lince ibérico, una especie única que tiene su principal refugio en estos valiosos montes.

Conoceremos un sinfín de curiosidades y datos de interés del felino más amenazado del mundo y recorreremos algunos de los rincones más espectaculares de Sierra Morena. Todo ello de la mano de Javier Gómez Aoiz, biólogo, divulgador y un apasionado de los viajes.

¡No te lo pierdas!

SOBRE JAVIER GÓMEZ AOIZ

Javier Gómez Aoiz es biólogo, fotógrafo de viajes y naturaleza, y autor de varios libros y guías turísticas, entre las que destacan “100 Tesoros naturales de la Comunidad de Madrid” (Ed. La Librería) y "Cuándo y dónde ver aves en Madrid" (Tundra Ediciones).

Además, su interés por la divulgación y por poner en valor nuestro entorno, le ha llevado a colaborar en distintos medios de comunicación, formando en la actualidad parte del equipo del programa radiofónico "Sin atajos", en Radio Nacional de España (RNE).